amir



JUST FOR YOU

برای آنان که می اندیشند

یکی رادوست دارم

ولی افسوس اوهرگز نمیداند

نگاهش میکنم شاید

بخواند ازنگاه من

که اورادوست میدارم

ولی افسوس اوهرگز نمیداند

به برگ گل نوشتم من

تو را دوست میدارم

ولی افسوس او گل را

به زلف کودکی آویخت تا او را بخنداند

به مهتاب گفتم ای مهتاب

سر راهت به کوی او

سلام من رسانو گو

تو رامن دوست میدارم

ولی افسوس چون مهتاب به روی بسترش لغزید

یکی ابرسیه آمد که روی ماهتابان را بپوشانید

صبا را دیدموگفتم صبا دستم به دامانت

بگوازمن به دلدارم تورامن دوست میدارم

ولی افسوس وصد افسوس

زابرتیره برقی جست

که قاصد رامیان ره بسوزانید

کنون وامانده ازهرجا

دگربا خودکنم نجوا

 

 

 

 

 

 

                                 یکی رادوست میدارم

ولی افسوس اوهرگزنمیداند 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 6 / 2 / 1392برچسب:,ساعت 14:21 توسط sara & sahar| |


Power By: LoxBlog.Com

Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی