amir



JUST FOR YOU

برای آنان که می اندیشند

وقتی خالصانه دوستش داری

به حرمت ِاحساس ِخودت

بگذار او هم علاقه ات را بداند ...

وقتی با خودت میگویی : میترسم ... !

یعنی هنوز " غرورت" را بیشتر از او دوست می داری

پس توقع نداشته باش او هم احساست را باور کند ...

تو هنوز نمیدانی قیمت ابراز عشق بیشتر از حفظ غرور است

هنوز نمیدانی دوست داشتن و عشق

حرمت دارد ...

عشق وقتي زيباست

که از دل تو بر زبانت جاری شود ...

حتی اگر جواب رد بشنوی

حتي اگر به نفع تو تمام نشود

تو به حرمت " احساس ِخودت "

بگذار بداند ...

شاید او هم سَر کُرنش فرود آورد

نزد احساس پاک تو ...

چه میدانی !

شايد او عاشق تر بود ...
 



نظرات شما عزیزان:

f@rzin
ساعت14:10---13 فروردين 1392
سلام خوبی

سال نو تو مبارک

من تو وبم یه نظرسنجی تازه گذاشتم:
*بهترین آلبوم پاپ موسیقی ایران در 1391*
نظرسنجی زیر چت باکس وبمه
بی زحمت بیا توش شرکت کن
یه دنیا ممنون


محمد جواد اسکندری
ساعت14:28---11 فروردين 1392
سلام
صبح زیبای بهاریتون بخیر
زیبایی مطالب و قالب وبلاگتون نشان از یک شخصیت احساسی وقلب پاک و مهربان شما دارد.
من هم مایلم به تبادل لینک .
شاد باشین و پر انرزی


manoo
ساعت22:23---10 فروردين 1392
سلام من تازه وبلاگ درست کردم اما نمی تونم مطالبی رو ک می نویسم ببینم اگه میشه راهنماییم کنید ممنون میشم جوابو به ایمیلم بفرستید

naziii
ساعت12:14---10 فروردين 1392
سلام دوسیا وبتونو دوس دارم خوشحال میشم اگه شماهم به غمکده ی من سر بزنین و نظرتونو بگین لینکتون میکنم دوس داشتین بلینکین

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 9 / 1 / 1392برچسب:,ساعت 18:58 توسط sara & sahar| |


Power By: LoxBlog.Com

Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی