amir



JUST FOR YOU

برای آنان که می اندیشند

سه ره پیداست

نوشته بر سر هر یک به سنگ اندر

حدیثی کش نمیبینی بر آن دیگر

نخستین:راه عیش و راحت و شادی

به ننگ آغشته اما رو به باغ و آبادی

دو دیگر:نیمش نام نیمش ننگ

اگر سر برکنی غوغا وگر دم درکشی آرام

سه دیگر:راه بی برگشت

من اینجا بس دلم تنگ است

و هر سازی که میبینم بد آهنگ است

بیا ره توشه بر داریم

قدم در راه بی برگشت بگذاریم

ببینیم آسمان"هر کجا"آیا همین رنگ است؟

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت13:54---6 خرداد 1392
سلام عزیزم اینو بخون:

سلام اینو بخونید:
البته من ننوشتما یکی برام فرستاده
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس
http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید حالا بیاین امتحان کنیم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 6 / 3 / 1392برچسب:,ساعت 1:49 توسط sara & sahar| |


Power By: LoxBlog.Com

Untitled Document
دریافت کد خوش آمدگویی